مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-26حوادث

هشدار درباره کرونا با خودروهای آتش نشانی/ «درخانه بمانید»


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: برای جلوگیری از افزایش رفت و آمد شهری، خودروهای آتش نشانی زنجان با پخش هشدار صوتی در خیابان های این شهر از مردم خواست تا از خانه هایشان خارج نشوند.

- مجید امیرفضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در زنجان آتش نشانی نیز همچون سایر دستگاه های ذیربط و البته خدماتی اقدامات متعددی در شهر انجام داده است.

وی از فعالیت این سازمان در ضدعفونی معابر و استفاده از ظرفیت ماشین آلات سازمان خبر داد و گفت: این کار به صورت مستمر در سطح شهر در حال انجام است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه طی روز گذشته نیز خودروهای سازمان آتش نشانی در مکان های پرتردد شهری با بلندگو خطرات کرونا را اعلام می کنند، افزود: در این هشدار صوتی از مردم درخواست می شود که در خانه بمانند و فضای شهری را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست هر روز در دو نوبت صبح و عصر در مناطق مختلف شهر هشدارهای صوتی پخش می شود، تصریح کرد: این کار با 6 خودرو و 12 نفر از نیروهای سازمان انجام می شود.

امیرفضلی همچنین از همکاری این سازمان با سپاه استان در ارتباط با ضدعفونی معابر شهری خبر داد و گفت: این کار نیز در قالب محلول پاشی در سطح شهر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره کرونا با خودروهای آتش نشانی/ «درخانه بمانید»

هشدار درباره کرونا با خودروهای آتش نشانی/ «درخانه بمانید»