مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-26اقتصادي

کمک 600 میلیونی کریمان یزد به خط مقدم مبارزه با کرونا


یکی از هماهنگ کنندگان گروه خیری کریمان یزد با اشاره به عضویت 256 نفر از مردم خیرمند استان در این گروه، از 600 میلیون تومان کمک این گروه تاکنون به کادر درمانی استان در رابطه با مبارزه با کرونا خبر داد.

- ایسنا/یزد یکی از هماهنگ کنندگان گروه خیری کریمان یزد با اشاره به عضویت 256 نفر از مردم خیرمند استان در این گروه، از 600 میلیون تومان کمک این گروه تاکنون به کادر درمانی استان در رابطه با مبارزه با کرونا خبر داد.

الهام صمدی میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به این که گروه خیری کریمان قبل از بحران کرونا در قالب تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان فعالیت داشته است، اظهار کرد: با وقوع بحران کرونا تعداد 256 نفر از اعضای مردمی گروه، فعالیت گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده اند و کمک های متفاوت مالی از 50 هزار تا 100 میلوین تومان را در این رابطه شاهد هستیم.

وی با اشاره به کمک 600 میلیونی این گروه خیری جهت درمان کرونا، تصریح کرد: کمک‎ها از سوی اشخاص متفاوتی انجام و در قالب تهیه مواد غذایی و کمک نقدی به پرسنل بیمارستانی با اهدای کارت های هدیه ی 150 تا 500 هزار تومان در دو مرحله با مجموع اعتبار حدود 300 میلوین تومان توزیع شده است.

صمدی میرزایی در ادامه از تهیه ی گان و لباس های بیمارستانی و سایر دوخت و دوزها، تهیه و توزیع صبحانه و میان وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 600 میلیونی کریمان یزد به خط مقدم مبارزه با کرونا

کمک 600 میلیونی کریمان یزد به خط مقدم مبارزه با کرونا