مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-26حوادث

تخریب یک منزل مسکونی در مشهد 3 کشته و مجروح برجای گذاشت


مدیرعامل آتش نشانی شهر مشهد از تلاش نجاتگران و آتش نشانان چندین ایستگاه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سانحه ریزش ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی گفت: بامداد امروز پنجشنبه هفتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی وقوع حادثه انفجار و توام با آوار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران و 10 ایستگاه را به همراه تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد به دلیل انفجار همراه با آوار یک ساختمان سه طبقه، به صورت کامل فرو ریخته و تعدادی از ساکنین در زیر آوار محبوس شده اند.

وی که خود فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، افزود: با توجه به محدودیت فضای عملیاتی بیش از 50 آتش نشان با انجام عملیات آواربرداری با استفاده از تجهیزات ویژه پس از نزدیک به 9 ساعت تلاش موفق به نجات معجزه آسای یک دختر بچه و یک خانم که به شدت مجروح شده بودند از زیر آوار شده و متأسفانه پیکر یک پسر جوان را نیز که به دلیل شدت حادثه در دم جان باخته بود از زیر آوار خارج و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب یک منزل مسکونی در مشهد 3 کشته و مجروح برجای گذاشت

تخریب یک منزل مسکونی در مشهد 3 کشته و مجروح برجای گذاشت