مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-26اقتصادي

ضدعفونی سطح شهر زاهدان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد


مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر زاهدان گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی هسته مرکزی و معابر پرتردد شهر زاهدان از 8 اسفندماه به همت شهرداری آغاز و تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر زاهدان گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی هسته مرکزی و معابر پرتردد شهر زاهدان از 8 اسفندماه به همت شهرداری آغاز و تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

داوود شاقوزایی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به اینکه قدرت تکثیر ویروس کرونا بسیار است، بایستی بازاریان و فروشندگان کالاهای غیرضروری اقدام به تعطیلی محل کار خود کنند تا از تجمع مردم در بازارها و انتشار ویروس جلوگیری بعمل آید.

وی اذعان داشت: تقسیم بندی معابر توسط حوزه مدیریت خدمات شهری براساس حساسیت مکانی و تراکم جمعیتی بوده است که به سه دسته تقسیم شده است.

مهندس شاقوزایی در ادامه تصریح کرد: معابر درجه یک شامل هسته مرکزی شهر، بازارها، مراکز درمانی، بانک ها، ادارات به صورت روزانه، معابر درجه دو شامل خیابان های دانشگاه، رسالت، معلم، شهیدمزاری هفته ای سه بار و معابر درجه سه شامل بلوار انقلاب، پرستار، دانشجو تا بزرگمهر هفته ای یکبار ضدعفونی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی سطح شهر زاهدان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد

ضدعفونی سطح شهر زاهدان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد