مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-26اجتماعي

ایجاد مراکز مخفی عرضه قلیان در اردبیل/ سلامت جامعه را به سخره نگیریم


رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از برخی افراد بی توجه به تذکرات و آموزش ها که با ایجاد مراکز مخفی در برخی مناطق شهری و روستایی بساط قلیان برپا کردند انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عمران خسروی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برخی افراد بی مسئولیت و بی توجه به تذکرات و آموزش ها که با ایجاد مراکز مخفی در برخی مناطق شهر و روستاها، بساط شب نشینی و قلیان برپا کرده و سلامت خود و جامعه را هدف قرار داده اند انتقاد کرد.

وی به تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و نیز همکاری مجموعه تلاشگر نیروی انتظامی اردبیل و بازرسان سازمان صمت و شهرداری و فرمانداری و … اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از تجمع در قهوه خانه ها و نیز پیشگیری از انتقال ویروس کرونا متأسفانه برخی افراد با سلامت مردم بازی نموده و عده ای از افراد نیز سلامت خود و جامعه را به سخره گرفته اند.

رییس مرکز بهداشت با اعلام اینکه تاکنون بیش از 150 مرکز تجمعی و قهوه خانه و عرضه قلیان در شهرستان اردبیل پلمب شده، افزود: فقط طی روز چهارشنبه تعداد 21 واحد متخلف در اردبیل و روستاهای تابعه پلمب شد.

خسروی ضمن تشکر از حضور و مشارکت فرمانداری، شهرداری فرماندهی انتظامی، سازمان صمت و مجموعه مسئولین قضایی اردبیل در پشتیبانی و اجرای برنامه های ستاد استانی و کشوری کرونا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز مخفی عرضه قلیان در اردبیل/ سلامت جامعه را به سخره نگیریم

ایجاد مراکز مخفی عرضه قلیان در اردبیل/ سلامت جامعه را به سخره نگیریم