مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:002020-03-26سياسي

رها کردن ماسک و دستکش در محیط سبب انتشار کرونا می شود


از شهروندان زنجانی انتظار داریم ماسک و دستکش استفاده شده خود را در سطح شهر رها نکنند، زیرا باعث انتقال ویروس شده و زحمت مضاعفی را بر دوش نیروهای شهرداری می گذارد.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: از شهروندان زنجانی انتظار داریم ماسک و دستکش استفاده شده خود را در سطح شهر رها نکنند، زیرا باعث انتقال ویروس شده و زحمت مضاعفی را بر دوش نیروهای شهرداری می گذارد.

حبیب الله ملایی یگانه دیروز (6 فروردین) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای روزهایی که بحث شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان مطرح شد، زنجان جزو اولین استان هایی بود که اقدامات پیشگیرانه را در بحث جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داد و بر حسب تکالیف ذاتی و قانونی واگذار شده به کمیته های مختلف شهرداری زنجان، اقداماتی نیز در این راستا انجام شد که مهم ترین آن بحث ضدعفونی کردن شهر و معابر عمومی بود.

وی افزود: در شهرداری به خصوص شهرداری مناطق و سازمان آتش نشانی که مسئولیت ارائه خدمات ایمنی را برعهده دارد، نسبت به ضدعفونی کردن شهر به خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها، اتوبوس ها و نیز اماکنی که متولی آن شهرداری است مانند سازمان آرامستان ها، پارک های سطح شهر و سازمان میادین و ترمینال شهر، شب ها اکیپ های شهرداری در قالب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها کردن ماسک و دستکش در محیط سبب انتشار کرونا می شود

رها کردن ماسک و دستکش در محیط سبب انتشار کرونا می شود