مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:502020-03-26اقتصادي

موردمشکوک به ویروس کرونا در بنادر گیلان مشاهده نشده است


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: طبق پایش های صورت گرفته تاکنون هیچ مورد مشکوک به ویروس کرونا در بنادر انزلی و آستارا مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حمیدرضا آبایی صبح روز امروز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران، محیط کار کارگران بنادر آستارا و انزلی را امن و بهداشتی دانست و اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مشکوک به ویروس کرونا در بنادر انزلی و آستارا مشاهده نشده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان فعالیت بندر آستارا را 24 ساعته اعلام کرد و افزود: به واسطه اقدامات پیشگیرانه و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران تاکنون هیچ مشکلی در خصوص صادرات و واردات کالا در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گزارش یا مشاهده نشده است.

وی شیفت بندی و تقلیل نیروهای اداری شاغل در بندر، غربال گری افرادی که قصد ورود به بندر را دارند و ضدعفونی خودروها و تجهیزات که وارد محوطه بندر می شوند را ازجمله اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

آبایی میزان کالای تخلیه و بارگیری شده در بنادر استان گیلان طی یک سال گذشته را یک میلیون و 900 هزار تن اعلام کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردمشکوک به ویروس کرونا در بنادر گیلان مشاهده نشده است

موردمشکوک به ویروس کرونا در بنادر گیلان مشاهده نشده است