مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:362020-03-26اقتصادي

شایعه تعطیلی، مردم تکاب را شبانه راهی پمپ بنزین ها کرد


این خودروها بر اساس این شایعه از ساعت 23 تا ساعت سه بامداد امروز، پنج شنبه در جایگاه های پمپ بنزین شهر تکاب صف های طولانی برای دریافت بنزین تشکیل دادند که با واکنش های منفی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز روبرو شد.

رییس ناحیه نفت تکاب روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تکذیب خبر تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت در این شهرستان اظهار داشت: خبر تعطیلی پمپ بنزین ها و جایگاه های عرضه سوخت کذب است و تمامی این جایگاه ها به فعالیت خود ادامه می دهد.

شیرکو اردلان افزود: تمام جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی از جمله بنزین موتور، نفت گاز و سی ان جی به صورت شبانه روزی و با رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی طبق دستورالعمل های صادره از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا مشغول ارائه خدمات هستند و فروش فرآورده های نفتی از جمله بنزین به طور عادی در جایگاه ها انجام می شود.

وی از شهروندان خواست به شایعه ها و اخبار کذب و بی اساس در خصوص تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت توجه نکرده و از تجمع و تشکیل صف های طولانی خودرو در مقابل پمپ بنزین های تکاب خودداری کنند.

بسیاری از شهروندان و کاربران شبکه های اجتماعی در تکاب شب گذشته با دیدن اخبار و تصاویر صف کشیدن برخی از خودروها در مقابل پمپ بنزین ها که در برخی مواقع موجب ایجاد ترافیک در خیابان ها شده بود، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه تعطیلی، مردم تکاب را شبانه راهی پمپ بنزین ها کرد

شایعه تعطیلی، مردم تکاب را شبانه راهی پمپ بنزین ها کرد