مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:362020-03-26اقتصادي

بیکاری راهنمایان، زخم کرونا بر صنعت گردشگری کشور


کرونا تعداد زیادی از راهنمایان گردشگری را از کار بیکار کرده و حالا آنها با مشکلات جدی معیشتی روبه رو هستند.

مشکل اما برای راهنمایان گردشگری پررنگ تر از این حرفهاست، بیمه و اساسا به رسمیت نشناختن شغل آنها معضل را دوچندان کرده و به همین دلیل آنها در هیچ کجای بسته های حمایتی دولت برای فعالان گردشگری حق و حقوقی ندارند.

راهنمایان گردشگری به لحاظ قانونی کجای صنعت گردشگری قرار می گیرند؟! اگر حتی نیمی از این فعالان گردشگری تنها راه کسب معاش شان را از دست داده باشند چه اتفاقی برای آینده آنها و یا در ابعاد بزرگتر برای صنعت گردشگری می توان متصور بود؟! تردیدهای مکرر در صنعت گردشگری ایران که حالا کرونا جلودار همه شان شده، با این بخش از جامعه گردشگری ایران چه خواهد کرد؟! این سوال ها اما همه با یک در بسته روبه رویند و آن قانونی است که در باره راهنمایان گردشگری ایران ابتر مانده جدی گرفته نشدن صنعت گردشگری و دایره کوچک چتر حمایتی دولت در اینباره آبشخور همه این مشکلات است.

راهنمای گردشگری، هویتی که دیده نمی شود آرش نور آقایی، نائب رییس کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور در گفت و گو با ایرنا از مشکلاتی گفت که جامعه راهنمایان گردشگری را با تردیدهای جدی درباره آینده گردشگری ایران مواجه کرد بزرگترین مشکلی که راهنمایان گردشگری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری راهنمایان، زخم کرونا بر صنعت گردشگری کشور

بیکاری راهنمایان، زخم کرونا بر صنعت گردشگری کشور