مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:162020-03-26اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی: مشکلی در تولید مواد ضدعفونی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپنجشنبه ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر افزود: افزود: این آمادگی را داریم که علاوه بر نیاز استان، نیاز استان های همجوار به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را نیز تامین کنیم.

وی با قدردانی از فعالیت شبانه روزی و ایثارگرانه واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با همکاری همه بخش ها، بحران به وجود آمده را با کمترین تبعات منفی، پشت سر بگذاریم.

وی همچنین نظارت جدی بر تولید، توزیع و فروش مواد ضدعفونی کننده در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:تمام واحدهای تولیدی به صورت مستمر توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر نهادهای مسئول، ارزیابی می شوند و در صورت بروز تخلف و تولید مواد غیراستاندارد، اقدام قانونی از سوی مراجع ذی ربط صورت می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از کارگاه تولید ماسک، گان و لباس های استریلیزه و ملحفه های بهداشتی در موکب بانوان شهدای آذربایجان بازدید و از فعالیت چشمگیر بانوان فعال در این موکب قدردانی کرد.

وی در این بازدید با قدردانی از همت بانوان تبریزی در تولید اقلام مورد نیاز برای درمان بیماران کرونا، گفت: روحیه جهاد و ایثار همانند روزهای دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: مشکلی در تولید مواد ضدعفونی نداریم

استاندار آذربایجان شرقی: مشکلی در تولید مواد ضدعفونی نداریم