مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:162020-03-26سياسي

رفع موانع صادرات از لوازم جهش تولید است


فرامرز نیک سرشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تشکیل جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در نخستین روزهای آغاز سال جدید خبر داد و افزود: در این جلسه همه دستگاه ها اعم از اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی مکلف شدند تا 9 فروردین جاری کلیه برنامه ها و پیشنهادهای عملیاتی خود را به کمیته ترسیم نقشه راه تحقق شعار سال که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مستقر است اعلام کنند تا این پیشنهادها مورد بررسی وارزیابی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: آنچه در وهله نخست برای برنامه ریزی جهت تحقق شعار سال مدنظر است، احصای توانمندی های دستگاهها، شناسایی ظرفیت های خالی و نیازمندی ها در بخش تولید برای تقویت ظرفیت ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با بستری که در این استان وجود دارد امیدواریم با ارتقای توان تولید در بخش های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی، در تحقق شعار سال سربلند باشیم.

نیک سرست تامین منابع مالی مورد نیاز، رفع موانع صادارت و نیز رفع موانع واردات مواد اولیه و ماشین آلات را از لوازم تحقق جهش تولید عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این متمرکز است تا در رفع مشکلات پیش روی تولید از همه ظرفیت ها بهره بگیریم و در موادری هم که حل مسائل خارج از توان استان باشد، موضوع را از طریق مرکز پی گیر خواهیم شد و راهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع صادرات از لوازم جهش تولید است

رفع موانع صادرات از لوازم جهش تولید است