مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-26فرهنگي

قرنطینه خانگی کرونا را با مطالعه تاریخ شفاهی بگذرانیم


نویسنده و پژوهشگر تاریخ شفاهی خراسان شمالی گفت: روزهای قرنطینه خانگی کرونا را با مطالعه تاریخ شفاهی زادگاهمان، خراسان شمالی بگذرانیم.

- حجت الاسلام مهدی الهی فرد در گفت و گو با مهر اظهار کرد: نویسندگی را به صورت جدی از سال 88 شروع کردم و تاکنون 17 کتاب نوشته ام.

تحصیلاتم حوزوی است و سه سال متوالی 95 تا 97 پژوهشگر برتر سه استان خراسان شدم.

وی در ادامه از کتب برگزیده خود سخن گفت و اضافه کرد: کتاب بچه مایه دار که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد به عنوان کتاب سال خراسان شمالی شناخته شد و مجموعه هشت جلدی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی ، قصر قجر و همچنین مس های طلا شده اثر پژوهشی برتر حوزه های علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در سال های 95 تا 97 شدند.

الهی فرد از علاقه وافر خود به تاریخ شفاهی خراسان شمالی گفت و درباره به موضوع کتاب هایش اظهار کرد: موضوع کتاب هایم، تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فعالیت های جهادی و مردمی است؛ معتقدم بسیاری از وقایع تاریخی این مرز و بوم را مردم رقم زده اند؛ پس تاریخ را هم باید آن ها بنگارند.

پژوهشگر و تاریخ نگار بجنوردی عنوان کرد: تحریر این کتاب ها را کمترین تشکر و قدردانی از مردم می دانم و این در حالی است که بسیاری از پژوهشگران، به این نتیجه رسیده اند که وقتی انقلاب و حوادث تاریخی را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی کرونا را با مطالعه تاریخ شفاهی بگذرانیم

قرنطینه خانگی کرونا را با مطالعه تاریخ شفاهی بگذرانیم