مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 02:252020-03-25اقتصادي

استفاده از امکانات موجود برای جهش تولید


روح الله اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور که قیمت نفت به کمترین رقم خود رسیده، تحریم های بی سابقه علیه ایران وضع شده و بحران کرونا هم به آن افزوده شده است اولویت اول کشور اقتصاد است و بر همین اساس باید تولید جدی تر گرفته شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس انتخاب شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، با توجه به این شرایط است که باید، امر تولید و ارتقای صنایع کشور جدی گرفته شود تا نیازهای زندگی شهروندان تامین شده و به مرز شکنندگی وارد نشویم.

وی گفت: به رغم داشتن شاخصه های منفی ذکر شده، کشور دارای ویژگی های مثبتی نیز هست که می تواند در مسیر جهش تولید کمک کننده باشد.

اسلامی افزود: مهم ترین قسمت را می توان نوع مدیریت دولت بر اقتصاد دانست زیرا بخش اصلی اقتصاد کشور در دست دولت است که با سیاستگذاری صحیح و مدیریت درست در وضع قوانین برای برون رفت از تنگنای موجود می توان از این شرایط به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین می توان به وجود زیر ساخت های حمل و نقل عمومی و شبکه ارتباطات در کشور به عنوان یکی از نقاط مثبت دیگر اشاره کرد.

وی گفت: نیروی انسانی و جمعیت جوان کشور که بسیاری از آنها دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند، آماده ورود به عرصه فعالیت اقتصادی و اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از امکانات موجود برای جهش تولید

استفاده از امکانات موجود برای جهش تولید