مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 02:252020-03-25اقتصادي

احیای مسوولیت اجتماعی، سهم معینهای اقتصادی در مقابله با کرونا


علی اکبر لبافی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معین های اقتصادی متشکل از بنگاههای اقتصادی کوچک و بزرگ، شرکتهای غیردولتی و برخی تشکلهای اجتماعی و اقتصادی هستند که در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی – اجتماعی ابتکاری استاندار خراسان رضوی شکل گرفتند.

وی ادامه داد: 186 معین اقتصادی خراسان رضوی در شیوع بیماری کرونا با هدف کمک به پیشگیری و مقابله با آن و احیای مسوولیت های اجتماعی، کمکهای خود را در قالب خرید ماشین آلات جدید، تغییر خطوط تولید، خرید امکانات و تجهیزات پزشکی، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و پرداختهای نقدی ارایه کردند.

وی گفت: چهار محور در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا با بهره گیری از ظرفیت معینهای اقتصادی دنبال شد که شامل ایجاد خطوط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و لباس یا تغییر خطوط تولید موجود مانند تغییر خط تولید بخش نساجی به تولید ماسک، در اختیار گذاشتن ماشین آلات برای ضدعفونی کردن معابر شهرها و روستاها، خرید امکانات ضروری برای مراکز درمانی و جمع آوری کمکهای نقدی بود.

لبافی افزود: تهیه و توزیع هزاران بروشور اطلاع رسانی در خصوص کرونا، تهیه پنج هزار و 700 بطری محلول ضدعفونی کننده، تولید 35 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده برای روستاها، تهیه و توزیع سه هزار بسته مواد ضدعفونی کننده بخشی از اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مسوولیت اجتماعی، سهم معینهای اقتصادی در مقابله با کرونا

احیای مسوولیت اجتماعی، سهم معینهای اقتصادی در مقابله با کرونا