مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 00:352020-03-25پزشكي

آموزش چهره به چهره 25 هزار زنجانی در مبارزه با کرونا


مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: آموزش چهره به چهره 25 هزار نفر بیماری کربرای مبارزه با کرونا توسط جهادگران انجام شده است.

- فرهاد امندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقدامات گروه های جهادی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، از روزهای نخستین شیوع این بیماری در کشور آغاز شد.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه از آغاز فعالیت گروه های جهادی در زنجان ضدعفونی و گندزدایی 2 هزار و 700 نقطه، اماکن و معابر عمومی و پرتردد در شهرها و روستاهای تابعه استان انجام شده است، اضافه کرد: تهیه و توزیع 35 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی با اولویت پخش در مناطق محروم شهری و مراکز درمانی انجام شده است.

وی از آموزش چهره به چهره 25 هزار نفر خبر داد و گفت: 35 کارگاه تولید ماسک با همکاری خیرین و تولیدکنندگان پوشاک و بسیجیان دارای چرخ خیاطی آغاز به کار کرده است.

امندی با اشاره به اینکه کارگاه های تولیدی ماسک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکنون بیش از 110 هزار ماسک تولید و توزیع کرده است، ادامه داد: تولید و توزیع بروشور و پخش در سطح جامعه به تعداد 10 هزار بروشور نیز در این ایام انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه طراحی و بارگذاری پوسترهای متنوع، جذاب و با موضوعات در خانه بمانیم و نیایش در منزل و ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش چهره به چهره 25 هزار زنجانی در مبارزه با کرونا

آموزش چهره به چهره 25 هزار زنجانی در مبارزه با کرونا