مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 20:552020-03-25اقتصادي

عیدی هتل داران مازندران به درمان بیماران کرونایی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، از کمک نقدی هتل داران و صاحبان تاسیسات گردشگری به درمان بیماران کرونایی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شرایط گردشگری در استان مازندران به گونه ای است که در همه ایام مسافران بسیاری وارد این استان سرسبز می شوند اما تنها در برخی ایام ازجمله نوروز و تابستان با هتل های استان آشتی هستند و در سایر ایام این گونه که هتل ها و اماکن مهمان پذیر سایر استان ها پر از گردشگر است، نیست.

از زمانی که بحث شیوع ویروس کرونا مطرح شد تاسیسات گردشگری استان باوجود اینکه پیک مسافرانش در این ایام است و باتوجه به شرایط سخت اقتصادی نشان دادند اولویت نخست شان سلامت مردم است.

در این ایام شاهد همکاری خوب تاسیسات گردشگری بودیم که با همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تاسیسات گردشگری  براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی علاوه بر تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران از کمک های خود در بحث کمک به درمان دریغ نکردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این باره، از کمک نقدی هتل داران و صاحبان تاسیسات گردشگری به درمان بیماران کرونایی خبرداد.

سیف الله فرزانه با اشاره به اهمیت همراهی تمام جامعه برای حل این مشکل، گفت: صاحبان و سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی هتل داران مازندران به درمان بیماران کرونایی

عیدی هتل داران مازندران به درمان بیماران کرونایی