مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:552020-03-25سياسي

رهنمودهای مراجع زمینه ساز تصمیمات مهم برای مقابله با کرونا بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در جلسه ای که از طریق ویدئو کنفرانس با استاندار و مسئولان بهداشت و درمان استان قم انجام شد ضمن تبریک سال جدید و اعیاد خجسته ماه شعبان اظهار داشت: قرار بود روز سه شنبه سفری به استان قم داشته باشم تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم اما دست اندرکاران وزارت بهداشت این سفر را به مصلحت ندانستند و این توفیق از ما سلب شد.

وی با قدردانی از مراجع بزرگوار تقلید که با رهنمودها و نظرات ارشادی خود زمینه و بسترهای لازم را برای اتخاذ برخی تصمیمات مهم و کلیدی فراهم کردند گفت: از تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و علمای روشن بین و حوزه های علمیه قم به خاطر همراهی برای کاهش اجتماعات و گردهمایی ها قدردانی می کنیم.

معاون اول رییس جمهور افزود: یکی از دغدغه های اصلی در خصوص گسترش بیماری کرونا اجتماعات مردمی بود چرا که این ویروس نوظهور از سرعت شیوع بسیار بالایی برخوردار است و مهمترین راه مقابله با آن کاهش اجتماعات و قطع زنجیره انتشار ویروس است.

وی ادامه داد: علما و مراجع بزرگوار کشور نشان دادند که سلامت مردم کشور برای آنها بسیار مهم است و با تدبیر و عقلانیت در این زمینه راهگشایی کردند.

تقدیر از کادر درمانی و پرسنل بهداشت و درمان قم جهانگیری از کادر درمانی و پرسنل بهداشت و درمان استان قم نیز قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهنمودهای مراجع زمینه ساز تصمیمات مهم برای مقابله با کرونا بود

رهنمودهای مراجع زمینه ساز تصمیمات مهم برای مقابله با کرونا بود