مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-25دانش

تعداد موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان به 163 نفر رسید/11 نفر فوت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا ظهر چهارشنبه ششم فرودین ماه اری، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید19 در سیستان و بلوچستان 6 مورد افزایش یافت و به 163 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: تا ظهر چهارشنبه ششم فرودین موارد مثبت آزمایشگاهی کووید19 در سیستان و بلوچستان 6 مورد افزایش یافت و به 163 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: 110 نفر از این عزیزان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 36 نفر در شهرستان های زیر پوشش دانشگاه زابل و  17 نفر از هم استانی های ساکن در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون 11 نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا فوت کرده اند.

  این مسؤول بیان کرد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد نیز  به 1064 نفر رسید که 77 نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  با وجود اینکه موارد جدید مثبت آزمایشگاهی در استان نسبت به روز گذشته کاهش داشته است امّا این به هیچوجه به معنای پایدار شدن وضعیت استان نیست و از 29 اسفند تا کنون 65 درصد افزایش موارد داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان به 163 نفر رسید/11 نفر فوت کردند

تعداد موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان به 163 نفر رسید/11 نفر فوت کردند