مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 13:002020-03-25سياسي

شبکه بهداشت باید پروتکل های لازم برای مراکز پرتجمع را صادر کند


آرامستان، زندان ها، محل دفن پسماندها و پزشکی قانونی تهران در شهرستان ری واقع شده است و باید شبکه بهداشت نسبت به صدور پروتکل های لازم برای هر سازمان و نهاد اقدامات لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان ری اظهار کرد: همواره شاهد رشادت های زیادی از سوی مردم کشورمان بودیم؛ در دوره ای از تاریخ معاصر کشورمان مدافعان حرم، در دوره ای جهادگران برای کمک رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان و امروز نیز در عرصه سلامت، پزشکان و کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت برای مردم کشورمان تلاش می کنند.

وی با تأکید بر همراهی و همدلی مردم و مدیران در حل مشکلات ادامه داد: در بحث مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هر دستگاهی باید وظایف خود را ایفا کند و همانگونه که بهداشت از نظر علمی توصیه هایی دارد باید به آن ها عمل شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به لزوم ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سیب تصریح کرد: طرح ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سیب در روزهای اخیر در شهرستان ری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و باید تا دو روز آینده در شهرستان تکمیل شود.

توکلی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید توسط مقام معظم رهبری ابراز داشت: با توجه به شرایط فعلی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بهداشت باید پروتکل های لازم برای مراکز پرتجمع را صادر کند

شبکه بهداشت باید پروتکل های لازم برای مراکز پرتجمع را صادر کند