مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 12:102020-03-25سياسي

دومین جشنواره قلم های آسمانی استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دومین جشنواره استانی قلم های آسمانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

- حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پوستر فراخوان دومین جشنواره استانی قلم های آسمانی استان بوشهر منتشرشده است و شرکت کنندگان تا 25 فروردین 99 جهت ارسال آثار به این جشنواره فرصت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این جشنواره در چهار بخش تألیفات دینی، مقالات دینی، پایان نامه های دینی و نشریات دینی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در بخش تعریفات دینی کتاب های ارسالی باید با موضوع دینی و در سال 97 و یا 98 منتشرشده باشند و همچنین در بخش مقالات دینی و مقالات ارسالی باید با موضوع دینی حداقل در 10 صفحه و به روش علمی به نگارش درآمده باشند.

سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بخش پایان نامه های دینی پایان نامه ها باید در یکی از دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با موضوعات دینی و مربوط به سال های 97 و 98 باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آثار مربوط به بخش نشریات دینی شامل یکی از محورهای تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس می شود و باید آثار در سال 1398 در یکی از مطبوعات مکتوب محلی منتشرشده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره قلم های آسمانی استان بوشهر برگزار می شود

دومین جشنواره قلم های آسمانی استان بوشهر برگزار می شود