مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-25اقتصادي

پیگیری افزایش ظرفیت اشتغال اردبیل برای تحقق «جهش تولید»


با تعیین هدف شاخص های بخش صنعت و معدن حرکت خود را در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال ادامه خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه سازمان صمت استان اردبیل در راستای تحقق جهش تولید با تأکید بر رعایت بهداشت در محل کار واحدهای تولیدی صنعتی، گفت: واحدهای صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، مخصوصاً در شرایط کنونی که با ویروس کرونا مواجه هستیم.

وی یادآور شد: در پی تعیین هدف جهش تولید به عنوان شعار سال و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، تشکیل چنین جلسات تخصصی ضروری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری جلسه با معاونین سازمان صمت و مدیران این مجموعه در استان اردبیل خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم تا برای هدف گزاری شاخص های بخش صنعت و معدن برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از ابتدای سال حرکت خود را در راستای تحقق جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال آغاز کنیم.

صادقی بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف و الزامات جهش تولید پیرو دستور ویژه مقام عالی وزارت متبوع در خصوص آسیب شناسی دقیق نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدات و تجربیات سال 98 که سال رونق تولید بود و تطبیق با الزامات جهش تولید در سال 99 تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری افزایش ظرفیت اشتغال اردبیل برای تحقق «جهش تولید»

پیگیری افزایش ظرفیت اشتغال اردبیل برای تحقق «جهش تولید»