مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 11:202020-03-25دانش

دانشجویان بسیجی میناب به سیل زدگان خدمت رسانی می کنند


حسن فیروزیان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه طی چند روز گذشته سیلاب در شهرستان میناب به وقوع پیوست و شاهد طغیان رودخانه در این منطقه بودیم، - مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان میناب در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان منطقه اقدام به پاکسازی منازل مسکونی از گل و لای کردند.

حسن فیروزیان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه طی چند روز گذشته سیلاب در شهرستان میناب به وقوع پیوست و شاهد طغیان رودخانه در این منطقه بودیم، سیلاب به روستای تُمبِک خسارت های زیادی وارد کرده و منازل و معابر روستای تمبک دچار آبگرفتگی شده اند.

فیروزیان افزود: دانشجویان بسیجی گروه جهادی وحدت شهرستان میناب بار دیگر، با همراهی دیگر اقشار در این روستا حضور و کار خدمت رسانی خود را به سیل زدگان منطقه، شروع و اقدام به پاکسازی و بیرون آوردن گل و لای از منازل مسکونی کردند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب با بیان اینکه در جریان این سیلاب به زمین های کشاورزی و راه های ارتباطی منطقه نیز خسارت وارده شده است، اظهار کرد: بسیج دانشجویی شهرستان میناب، خدمت رسانی به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بسیجی میناب به سیل زدگان خدمت رسانی می کنند

دانشجویان بسیجی میناب به سیل زدگان خدمت رسانی می کنند