مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-25پزشكي

مواد ضدعفونی در آزمایشگاه های دانشگاه پیام نورقزوین تولید میشود


رضا رسولی شربیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مراکز دانشگاهی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور استان قزوین در حوزه مقابله با ویروس کرونا فعالیت هایی را در حوزه آموزش شهروندان و کمک به تیم بهداشت و درمان بیمارستان ها آغاز کرده است.

وی افزود: اعضای این تیم به صورت داوطلبانه هر جا که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز شود وارد کار شده و نسبت به ضدعفونی شهرها و آموزش شهروندان اقدام می کند.

رسولی شربیانی تصریح کرد: همچنین آمادگی داریم تا نیروهای داوطلب خود را در قالب اکیپ هایی از سوی هلال احمر استان به شهرستان ها اعزام کنیم تا در کارهای پیشگیرانه مشارکت کنند.

وی گفت: کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور استان به صورت خودجوش با روحیه ای بسیجی بدون حق الزحمه در حال فعالیت است و دانشگاه نیز از آنها پشتیبانی می کند و برخی از تجهیزات مورد نیاز را در اختیار افراد قرار داده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین یادآور شد: از چند روز پیش سه آزمایشگاه دانشگاه پیام نور در اختیار یک شرکت دانش بنیان قرار گرفته تا نسبت به تولید مواد ضدعفونی مورد نیاز جامعه برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد ضدعفونی در آزمایشگاه های دانشگاه پیام نورقزوین تولید میشود

مواد ضدعفونی در آزمایشگاه های دانشگاه پیام نورقزوین تولید میشود