مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-25سياسي

یزد کانون شیوع کرونا نیست/کاهش 80درصدی ورود مسافر به شهر جهانی


استاندار یزد با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تبدیل یزد به کانون شیوع کرونا است، گفت: این موضوع صحت ندارد و افزایش آمار مبتلایان به دلیل افزایش و دقت در بیماریابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی، ظهر چهارشنبه در جمع مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد اظهار داشت: بحث کرونا در استان یزد از 27 بهمن ماه مطرح شد و در حالی که هنوز هیچ مورد مثبتی در کشور گزارش نشده بود، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد تشکیل شد که مصوباتی نیز به دنبال داشت.

وی با تاکید بر اینکه یزد نخستین استانی بود که ستاد مقابله با کرونا در آن شکل گرفت، افزود: یزد در زمینه مقابله و پیشگیری از این ویروس در بسیاری از اقدامات گام نخست را در کشور برداشت و در مقابله پیشتاز بود به نحوی که اولین دستور برای تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، اصناف، بانک ها، کاهش ساعت کار ادارات و در نهایت مسدود شدن مسیرهای ورودی در استان یزد صادر شد.

طالبی با اشاره به وضعیت حضور مسافران نوروزی در یزد عنوان کرد: منکر ورود مسافران نیستیم اما بر اساس مستنداتی که در زمینه ورود و خروج خودروها به یزد وجود دارد، در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته با کاهش 80 درصدی مسافران مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد کانون شیوع کرونا نیست/کاهش 80درصدی ورود مسافر به شهر جهانی

یزد کانون شیوع کرونا نیست/کاهش 80درصدی ورود مسافر به شهر جهانی