مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:452020-03-25حوادث

ناجا در سال 98، ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام داد


رییس پلیس آگاهی ناجا به شروع سال 98 با سیل و پایان آن با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: در سال گذشته، بر حجم ماموریت های نیروی انتظامی افزوده شد اما کارکنان این نیرو ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی در قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) استان همدان ضمن تبریک سال جدید با قدردانی از تلاش ها و زحمات همه کارکنان پلیس استان، گفت: همدان یکی از استان های امن کشور است که رضایتمندی شهروندان نیز از عملکرد انتظامی استان رضایت بخش است.

وی به شروع سال 98 با سیل و پایان آن با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: در سال گذشته، بر حجم ماموریت های نیروی انتظامی افزوده شد، اما کارکنان این نیرو ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام دادند.

رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی فوق جهادی کار می کند، گفت: همه شما در این کارهای فوق جهادی شریک هستید و اقدامات بسیار خوبی را در راستای تامین امنیت مردم انجام داده اید.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از تلاش ها و مدیریت بسیار خوب سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان، گفت: عملکرد پلیس استان در تمامی حوزه های کاری بسیار مطلوب و درخشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا در سال 98، ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام داد

ناجا در سال 98، ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام داد