مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-25اقتصادي

تکمیل پروژه های گردشگری شهرستان بهمیی نیازمند اعتبار 20 میلیارد ریالی


سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تکمیل پروژه های گردشگری استان را نیازمند دو میلیارد تومان اعتبار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی در بازدید از مکان های گردشگری شهرستان بهمیی با اشاره به اینکه تمام مکان های گردشگری شهرستان بهمیی تعطیل است،گفت: تا بعد از شکست کرونا شهرستان بهمیی همانند دیگر نقاط استان پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های نیمه تمام در شهرستان بهمیی،گفت: برای تکمیل پروژه های گردشگری شهرستان بهمیی دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه اردوگاه گردشگری تنگ ماغر و اردوگاه منطقه گردشگری برم الوان از مهم ترین پروژه های گردشگری در این شهرستان است، اظهارکرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 50درصد است که امیدواریم با جذب اعتبارات ملی و استانی بتوانیم تا پایان سال 99 این پروژه به بهره برداری برسد.

این مسوول به ظرفیت های گردشگری شهرستان بهمیی نیز اشاره کرد و گفت: تنگ سروک با سنگ نوشته های دوره الیمایی(اشکانی)، تنگ ماغر با پوشش گیاهی و آب و هوای دلپذیر، دریاچه برم الوان با طبیعتی زیبا و بارگاه زیارتی امام زادگان سید اسدالله و سید ابراهیم و امامزاده بابا احمد با معماری های کم نظیر از جمله پتانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های گردشگری شهرستان بهمیی نیازمند اعتبار 20 میلیارد ریالی

تکمیل پروژه های گردشگری شهرستان بهمیی نیازمند اعتبار 20 میلیارد ریالی