مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-25سياسي

تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه مقابله با کرونا در راستای آموزه های دینی است از تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی صداقتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با تبریک سال نو و سال جهش تولید و با اشاره به فعالیت های فعالان دینی، قرآنی، مبلغان و مبلغات در مقابله با کرونا، گفت: فعالان دینی، قرآنی، مبلغان و مبلغات برای مقابله با ویروس کرونا، حضور چشمگیر و اثر گذاری داشتند که این اقدامات خداپسندانه در راستای آموزه های دینی و قرآنی در کمک به همنوع و برادر و خواهر دینی است.

  رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی به برگزاری جلسه هماهنگی با شورای هیأت های مذهبی، روحانیون مستقر و مراکز قرآنی برای مقابله با کرونا خبر داد و افزود: حدود 700 ماسک، 200 جفت دستکش، 75 بسته بهداشتی، 250 بسته غذایی و میوه توسط فعالان دینی و قرآنی مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی توزیع شد.

  وی خاطر نشان کرد: 5 مبلغ فعال در شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی برای فعالیت های فرهنگی، دینی و کفن و دفن اموات فعالیت می کنند و فعالان دینی و قرآنی برای ضد عفونی معابر و کوچه ها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه

تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه