مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:362020-03-25حوادث

15 گروه جهادی سپاه به کمک روستاهای سیلزده میناب شتافتند


سرهنگ حسن صنعتکاران روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی کمک رسانی به سیلزدگان میناب افزود: حضور گروه های جهادی قبل از وقوع سیل و انتقال مردم در معرض سیل در ساعت اولیه این بحران به مناطق امن از خسارت های بیشتر جلوگیری شد.

وی بیان داشت: برای خروج آب از مناطق سیلزده میناب برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و گل ولای از بیشتر خانه های مردم تخلیه و با شست وشوی منازل زندگی مردم در این روستا جریان پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: سپاه وبسیج تا پایان اسکان مردم در خانه هایشان در کنار آنان هستند و تمامی امکانات مجموعه سپاه و گروه های جهادی در اختیار مردم این روستاها قرار گرفته است.

صنعتکاران ادامه داد: زندگی مردم این روستاها تا پایان هفته جاری به روند عادی خود باز می گردد.

در بارندگی اخیر (روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری)، سیلاب و آبگرفتگی سنگین بخاطر ورود سیلاب با دبی بیش از پنج هزار مترمکعب بر ثانیه سبب شد دریچه های سد استقلال میناب تخلیه شود و حجم وسیعی از آب خارج شود و برخی از روستاهای مجاور رودخانه دچار سیلاب شوند و خسارت هایی را متحمل شوند.

مدیریت نکردن رهاسازی آب، لایروبی نکردن رودخانه در 25 سال اخیر و انباشته شدن ضایعات درختان کرت در بستر رودخانه که توسط مردم به فروش می رفته از دلایل ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 گروه جهادی سپاه به کمک روستاهای سیلزده میناب شتافتند

15 گروه جهادی سپاه به کمک روستاهای سیلزده میناب شتافتند