مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-25اقتصادي

فعالان اقتصادی البرز 500 میلیون تومان به مراکز درمانی کمک می کنند


مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی به منظور مقابله با بیماری کرونا 500 میلیون تومان کالای بهداشتی را برای پشتیبانی از مراکز درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می دهد.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی به منظور مقابله با بیماری کرونا 500 میلیون تومان کالای بهداشتی را برای پشتیبانی از مراکز درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می دهد.

محمد محمدی فرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری، پایگاه های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند افزود: مرحله اول کمک های مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی در قالب 5000 قلم کالا شامل لباس ایزوله بیمارستانی، مواد ضدعفونی کننده، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف گان، لباس یک بار مصرف اورال، دستکش یک بار مصرف جراحی لاتکس، دستکش معاینه، شیلد محافظ صورت و عینک یک بار مصرف به ارزش 200 میلیون تومان بین بیمارستان های منتخب استان البرز که پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند توزیع شده است.

وی بابیان اینکه مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی در کمک رسانی به هم وطنان سیل زده و برگزاری آیین گل ریزان برای رفع سایر نیازهای محرومان البرزی نیز نقش مؤثری داشته است افزود: مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی البرز 500 میلیون تومان به مراکز درمانی کمک می کنند

فعالان اقتصادی البرز 500 میلیون تومان به مراکز درمانی کمک می کنند