مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-25اجتماعي

استقرار گشت های راهداری در جاده ها برای مقابله با سیلاب احتمالی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از استقرار گشت های راهداری و ترابری برای مقابله با سیلاب های احتمالی در جاده های استان خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از استقرار گشت های راهداری و ترابری برای مقابله با سیلاب های احتمالی در جاده های استان خبر داد و گفت: راهداری استان آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب های احتمالی را دارد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده از سوی اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه های بارشی و با توجه به تجربه سیل فروردین ماه سال گذشته، آمادگی کامل در جاده های استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به این پیش بینی ها، دستگاه ها، ماشین آلات و اکیپ های راهداری برای وقوع هرگونه سیل احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: 82 گروه راهداری، 300 نیرو، 322 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک، 30 گشت راهداری و ترابری و هفت راهدارخانه ثابت و موقت برای مقابله با سیل احتمالی در محورهای استان آماده اند.

وی گفت: بعد از هشدارهای اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر ورود جبهه های بارشی قوی به استان، اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است و راهداری استان آمادگی کامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گشت های راهداری در جاده ها برای مقابله با سیلاب احتمالی

استقرار گشت های راهداری در جاده ها برای مقابله با سیلاب احتمالی