مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-25حوادث

کشف 800 کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در یزد


از ابتدای امسال تاکنون 800 کیلو انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این استان کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 800 کیلو انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این استان کشف و ضبط شده است.

سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز ششم فروردین 99 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان یزد با اقدامات به موقعی که انجام شده، هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم و همه محورهای مواصلاتی که به استان مربوط می شود در امنیت کامل به سر می برند.

وی با بیان این که در موضوع مواد مخدر متاسفانه با انجام اقدامات کنترلی که در سطح کشور در مقابله با عرضه و ترانزیت مواد مخدر انجام می شود قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور نیز زیاد شده است، افزود: پلیس یزد از آغاز سال جدید تا به امروز توانسته بیش از 800 کیلو انواع مواد مخدر را کشف کند.

فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: این کشفیات شامل 470 کیلو تریاک، 275کیلو حشیش و 145 کیلو سایر مواد مخدر بوده، که در این رابطه 53 نفر متهم دستگیر و 10 دستگاه خودرو نیز کشف شده است.

سردار میرحیدری در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات ویژه ای که برای امسال اندیشیده شده امیدواریم اقدام برجسته ای در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شود و بتوانیم به میزان قابل توجهی عرصه را برای آنهایی که امنیت و سلامت جامعه را تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 800 کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در یزد

کشف 800 کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در یزد