مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-25سياسي

«هر مسجد یک حقوقدان» طرحی موثر برای جذب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی


معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان بازتاب بسیار مثبتی را در جهت جذب اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضایی به همراه داشت.

- هر مسجد یک حقوقدان طرحی موثر برای جذب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی ایسنا/یزد معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان بازتاب بسیار مثبتی را در جهت جذب اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضایی به همراه داشت.

محمدرضا عرشیان در نشست شورای معاونین دادگستری استان گفت: در راستای دستورالعمل های ابلاغی و اجرایی از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه و همچنین برنامه های پیشنهادی فعالیت های متنوع و مختلفی را در سال 98 برگزار کرده است.

وی با اشاره به ثبت و پیگیری برنامه های معاونت فرهنگی از طریق سامانه فهام اظهار کرد: یکی از برنامه ها موفق این معاونت حضور قضات در مساجد تحت عنوان هر مسجد یک حقوقدان بود که با همراهی خوب معاونین دادگستری استان وقضات برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه حضور در مساجد بازتاب بسیار مثبتی را در جهت جذب اعتماد عمومی به همراه داشت، افزود: مردم از این طرح بسبار استقبال کردند چرا که هم مشکلات قضایی مردم مورد بحث ، تجزیه و تجلیل قرار گرفت و هم شبهات حقوقی آن ها پاسخ داده شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هر مسجد یک حقوقدان» طرحی موثر برای جذب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی

«هر مسجد یک حقوقدان» طرحی موثر برای جذب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی