مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 06:202020-03-25حوادث

کشف 120 میلیاردی انبار و کارگاه تولید دارو قاچاق در دماوند


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف کارگاه تولید و بسته داروهای قاچاق و غیر بهداشتی به ارزش 120 میلیارد ریالی در شهرستان دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی برآورد و اشراف اطلاعاتی دقیق پلیس مبنی بر وجود کارگاه تولید دارو نیروزا قاچاق و انبار دپوی آن در یکی از محله های بخش رودهن دماوند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش رودهن و پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و میدانی در سطح بخش نهایتاً موفق به شناسایی انبار 3 طبقه و کارگاه تولید و بسته بندی مواد نیروزا شدند.

وی ادامه داد: پلیس پس از انجام هماهنگی های لازم قضایی و ورود به محل ابتدا با ممانعت و مقاومت شدید و چند ساعته مالک و متهم اصلی روبه رو شد که در نهایت متهم اصلی و 2 نفر دیگر از همدستانش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه اقلامی شامل 21 میلیون عدد آمپول نیروزا با نام های تجاری مشخص، 3 میلیون عدد قرص نیروزا، 3 هزار عدد قوطی پودر و مکمل غذایی ورزشی، یک میلیون عدد آمپول خالی، مقادیری مواد مخدر، 4 دستگاه خودرو وانت و سواری، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین و … کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 120 میلیاردی انبار و کارگاه تولید دارو قاچاق در دماوند

کشف 120 میلیاردی انبار و کارگاه تولید دارو قاچاق در دماوند