مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-25سياسي

بسیج سازندگی قزوین 140 هزار ماسک را تولید و توزیع کرد


سرهنگ مهدی صادقپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نهضت تولید ماسک بسیج سازندگی استان، تولید 800 هزار ماسک سیاستگذاری شده است که با بهره گیری از ظرفیت فرماندهان و بسیجیان استان تحقق خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول این نهضت، 20 هزار ماسک تولیدی به سازمان مدیریت بحران استانداری قزوین تحویل داده شد تا میان مردم، نهادها،دستگاه ها،خانه سالمندان و .

توزیع شود.

صادقپور گفت: 400 تن از خواهران بسیجی در کارگاه های تولید ماسک بدون هیچ چشمداشتی مشغول فعالیت هستند و خدمت رسانی به شهروندان و رفع نیاز آنها را به اقلام بهداشتی وظیفه خود می دانند.

رییس بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات دیگر برای مقابله با کرونا، گفت: گروه های جهادی با شیوع ویروس کرونا در استان برای ضد عفونی کردن معابر و محل های پرتردد شهرهای استان اقدام کردند و تاکنون 19 هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی را در مناطق محروم و روستاهای استان توزیع نموده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون چهار هزار بسته معیشی به مبلغ 500 هزار تومان با کمک خیران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صاحب الامر(عج) استان میان اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا توزیع شده است و این عمل خداپسندانه همچنان تا پایان ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی قزوین 140 هزار ماسک را تولید و توزیع کرد

بسیج سازندگی قزوین 140 هزار ماسک را تولید و توزیع کرد