مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-25سياسي

کلامی زنجانی بازهم پای چرخ خیاطی نشست/ دیروز برای غواصان؛ امروز بیماران


در دوران دفاع مقدس خیاطی صلواتی برای غواصان راه انداخته بودم و امروز نیز باتوجه به نیاز کشور در جنگ با کرونا، ماسک برای مردم تولید می کنیم تا بتوانند در برابر این بیماری مقاومت کنند.

- ولی الله کلامی زنجانی شاعر و مداح اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس  با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی هیأت های مذهبی در استان زنجان اظهارداشت: هم اکنون هیأت های مذهبی در قالب حدود 50 گروه جهادی در زمینه های مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا مشغول به فعالیت هستند.

عرصه تلاش های هیأت های زنجان علیه کرونا وی افزود: آن دسته از نیروهای جهادی که تسلط به حرفه خیاطی داشتند، در زمینه دوخت ماسک و لباس پزشکان و پرستاران مشغول فعالیت هستند و بخش دیگری از این جوانان در حوزه تولید و تأمین مواد ضدعفونی کننده و همچنین ضدعفونی معابر و سطوح عمومی مشغول به کار هستند.

  کلامی زنجانی گفت: بخش دیگری از جوانان هیأتی از جمله هیأت ثارالله مهدی رسولی، به ضدعفونی منازل بیماران مبتلا به کرونا می پردازند و فضای لازم برای قرنطینه این بیماران در منزل را فراهم می کنند و همچنین مانع آن می شوند تا خدایی نکرده، اعضای خانواده نیز دچار این بیماری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلامی زنجانی بازهم پای چرخ خیاطی نشست/ دیروز برای غواصان؛ امروز بیماران

کلامی زنجانی بازهم پای چرخ خیاطی نشست/ دیروز برای غواصان؛ امروز بیماران