مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:002020-03-25اقتصادي

60 درصد مراجعات به شعب اضطراری بانک ها برای اقدامات غیر ضروری بوده است


دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی گفت: یک شعبه از هر بانک در 10 شهرستان بزرگ استان برای امور بسیار ضروری باز گذاشته شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی گفت: یک شعبه از هر بانک در 10 شهرستان بزرگ استان برای امور بسیار ضروری باز گذاشته شده است.

حسن مونسان در گفت وگو با ایسنا در خصوص باز بودن برخی از شعب بانکی برخلاف اعلام قبلی تعطیلی بانک ها تا شانزدهم فروردین اظهار کرد: برخی شعب برای موارد بسیار ضروری مانند خرید مواد نفتی که جایگاه سوخت باید تهیه کنند، آردی که نانوایی ها باید بخرند و اقلام دیگری مانند الکل مواد ضدعفونی کننده که باید از پتروشیمی ها خریداری شود، باز گذاشته شده بودند چرا که ممکن است فعالان اقتصادی در بانک های مختلف حساب داشته و برای این فعالیت های ضروری به آن نیاز داشته باشند.

وی ادامه داد: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این اقدام را در جهت جلوگیری از شیوع ویروس انجام داده است چرا که ما 2200 شعبه در سراسر استان داریم و اگر این شعب باز باشند و محل تجمع افراد شوند می تواند به سلامت جامعه آسیب برساند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی تصریح کرد: در 10 شهرستان بزرگ تصمیم گرفته شد که تعدادی از شعب بانک ها برای موارد ضروری باز باشند و در مجموع هر بانک یک شعبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مراجعات به شعب اضطراری بانک ها برای اقدامات غیر ضروری بوده است

60 درصد مراجعات به شعب اضطراری بانک ها برای اقدامات غیر ضروری بوده است