مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-25سياسي

دستگاه های اجرایی رفع موانع تولید را در دستور کار قرار دهند


استاندار مرکزی بر لزوم توجه جدی دستگاه های اجرایی استان به تحقق شعار امسال با عنوان جهش تولید و رفع موانع این بخش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: تصمیم های کارشناسی در قرارگاه پدافند زیستی استان هماهنگ با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال جاری به نام جهش تولید نباید از توجه به آن غفلت کرد و باید این مهم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، معاونت اقتصادی استانداری، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و… به کار گرفته شود.

آقازاده گفت: از وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارهای اداری آن ها در بخش هایی از قبیل تأمین اجتماعی، آب و برق و… است و باید از طریق مشورت با صاحب نظران مشکلات این واحدها را بررسی کند تا بتوان به تولید حداکثری دست پیدا کنند و برای رفع موانع آن چاره اندیشی شود.

وی افزود: عملکرد اقتصادی استان در سال 98 در حوزه کارگاه های تولیدی و پرداخت حقوق های معوق کارگران نسبت به سال 97 خوب بوده است به طوری که حقوق معوق کارگران 76 درصد کمتر شده است و در سال جاری نیز با برنامه ریزی ها در صدد تحقق بخشیدن به شعار سال هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی رفع موانع تولید را در دستور کار قرار دهند

دستگاه های اجرایی رفع موانع تولید را در دستور کار قرار دهند