مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 03:252020-03-25سياسي

ظرفیت های لازم برای جهش تولید در ایلام وجود دارد


سال گذشته برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان قریب 21 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده شد که ظرف یکی دو ماه آینده این میزان با به ثمر رسیدن پروژه مهم الفین به بیش از 30 هزار میلیارد تومان می رسد که این میزان قریب 75 برابر بودجه عمرانی استان براورد می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: سال گذشته برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان قریب 21 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده شد که ظرف یکی دو ماه آینده این میزان با به ثمر رسیدن پروژه مهم الفین به بیش از 30 هزار میلیارد تومان می رسد که این میزان قریب 75 برابر بودجه عمرانی استان براورد می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید ضرورت ها و نیازهای امروز جامعه را محور اساسی این شعار قرار داده اند و قطعا تحقق این شعار نسخه شفابخش برای درمان مسائل و مشکلات امروز کشور است.

وی گفت: در دو سه سال اخیر دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای فشار بر اقتصاد و از کار انداختن تولید و اشتغال کشور به کار بسته است اما استقامت و پویایی ملت سلحشور ایران اسلامی موجب یاس و ناامیدی آنها شده است.

استاندار ایلام در ادامه به ظرفیت های موجود در تحقق شعار سال در استان پرداخت و گفت: در سال گذشته اتفاقات مثبت و بسیار خوبی در استان در حوزه های مختلف رخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های لازم برای جهش تولید در ایلام وجود دارد

ظرفیت های لازم برای جهش تولید در ایلام وجود دارد