مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 01:402020-03-24حوادث

سلامت خانواده و امنیت جامعه خط قرمز پلیس / کاهش 68 درصدی ترددهای نوروزی


فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ترددهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد کاهش داشته است، سلامت خانواده و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس دانست.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ترددهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد کاهش داشته است، سلامت خانواده و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس دانست.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب با تبریک سال نو گفت: پلیس با همراهی دستگاه های خدمات رسان و گروه غربالگری سلامت، در مبادی ورودی و خروجی استان نسبت به کنترل افراد به منظور کنترل شیوع کرونا اقدام می کند.

وی با بیان اینکه باید با تلاش جهادی و انگیزه الهی مأموریت های سازمانی را انجام دهیم و نماینده شایسته ای از نظام اسلامی در جامعه باشیم.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس به منظور پیشگیری از جرایم، افزایش احساس امنیت شهروندان همچنین کاهش تلفات رانندگی طرح های مختلف ترافیکی - انتظامی تعطیلات نوروز را از 28 اسفند 98 تا 16 فروردین ماه سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس، برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در جای جای میهن ایران اسلامی است و برای تحقق این مهم، تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده است افزود: پلیس در راستای خدمت رسانی به شهروندان با شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت خانواده و امنیت جامعه خط قرمز پلیس / کاهش 68 درصدی ترددهای نوروزی

سلامت خانواده و امنیت جامعه خط قرمز پلیس / کاهش 68 درصدی ترددهای نوروزی