مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-24ورزشي

فدراسیون جهانی شطرنج مسابقات المپیاد جهانی را به تعویق انداخت


با توجه به نگرانی های شیوع ویروس کرونا، فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) همزمان با به تعویق افتادن المپیک 2020 توکیو، زمان برگزاری چهل و چهارمین المپیاد جهانی شطرنج که پیش از این قراربود در تابستان 2020 برگزارشود را به تابستان 2021 انتقال داد.

- با توجه به نگرانی های شیوع ویروس کرونا، فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) همزمان با به تعویق افتادن المپیک 2020 توکیو، زمان برگزاری چهل و چهارمین المپیاد جهانی شطرنج که پیش از این قراربود در تابستان 2020 برگزارشود را به تابستان 2021 انتقال داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی شطرنج اعلام کرد که مسابقات المپیاد جهانی که قرار بود در تابستان 2020 برگزار شود به تعویق افتاد.

در بیانیه شورای فیده اعلام شد چهل و چهارمین المپیاد جهانی شطرنج که پیش از این قراربود در تابستان 2020 برگزارشود به تابستان 2021 انتقال داده شد.

همچنین شورای فیده اعلام کرد: همانطور که می دانید المپیاد شطرنج محبوب ترین رویداد فدراسیون جهانی است که با حضور هزاران نفر از جمله بازیکنان ، مربیان ، مسئولان و تماشاگران برگزار می شود.

هدف مسابقات المپیادهای شطرنج نه تنها برای تعیین نفرات برتر جهان است بلکه محبوبیت بیشتر این ورزش و متحد کردن دوستداران شطرنج در سراسر جهان در این جشنواره ورزشی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون جهانی شطرنج مسابقات المپیاد جهانی را به تعویق انداخت

فدراسیون جهانی شطرنج مسابقات المپیاد جهانی را به تعویق انداخت