مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 19:052020-03-24سياسي

ضرورت ساماندهی محل نگهداری سگ های بلاصاحب و دفع زباله هادر دماوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی حیدری عصر سه شنبه در بازدید از منطقه گندک، محل نگهداری سگ های بلاصاحب و دفع زباله ها اظهار داشت: با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی به منظور حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این بازدید با هدف نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران این منطقه صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری دماوند افزود: وجود حیواناتی همچون سگ های بلاصاحب در سطح شهر و روستا نقش بسزایی در گسترش بیماری های مشترک دارند.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی به منظور جمع آوری سگ های بلاصاحب با مدیران شهری و روستاهای حریم شهر و پیمانکار مربوطه برگزار و این امر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است گفت: با توجه به اینکه نگهداری از سگ های بلاصاحب و همچنین تفکیک زباله ها در منطقه گندک صورت می گیرد؛ طی بازدیدی شرایط حاکم و نظارت بر عملکرد پیمانکاران این منطقه را مورد بررسی قرار دادیم.

حیدری عنوان داشت: بر اساس مشاهدات این منطقه در بحث تفکیک زباله از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و به نوعی تهدید زیست محیطی قلمداد می شود و اولتیماتوم لازم به پیمانکاران این مرکز به منظور بهبود وضعیت داده شده و در آینده ای نزدیک مشکلات برطرف خواهد شد و در صورت تأخیر در ساماندهی و عدم رعایت استانداردهای بهداشتی منطقه مذکور و عدم ساماندهی کارگران مستقر از اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی محل نگهداری سگ های بلاصاحب و دفع زباله هادر دماوند

ضرورت ساماندهی محل نگهداری سگ های بلاصاحب و دفع زباله هادر دماوند