مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 18:452020-03-24ورزشي

روزهای شیرین اما عجیب با مرد ایتالیایی در سال پررفت و آمد استقلال


استقلال در سال گذشته از کسب جام بازماند و در روزهایی که هواداران این تیم خود را برای قهرمانی مقتدرانه در لیگ آماده می کردند به یک باره همه چیز با رفتن استراماچونی تغییر کرد.

- استقلال در سال 98 روزهای پرفرازونشیبی را روی نیمکت و در مدیریت داشت و در روزهای پایانی سال هم علی فتح الله زاده قید حضور در استقلال را زد و به گفته خودش به خاطر بیماری از سرپرستی این تیم استعفا کرد تا بازهم خلیل زاده کارهای این تیم را در اختیار بگیرد.

جیپ فرشید قهرمانی را هم پراند! در همان بازی نخست استقلال در سال 98 که دیدار برابر پرسپولیس بود، این تیم شکست خورد و با از دست دادن این سه امتیاز عملا شانس قهرمانی آبی ها هم از دست رفت.

پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی هم که به گل تبدیل نشد از مهم ترین اتفاقات بازی بود که در صورت گل شدن می توانست نتیجه دیدار را تغییر دهد.

خداحافظی مرد آلمانی با آبی ها در حالی که بعد از برتری استقلال برابر سپاهان در اصفهان، وینفرد شفر یکی از خوشبخت ترین مربیان جهان بود اما بعد از شکست در داربی همه چیز برعکس شد و انتقاد ها علیه شفر شدت گرفت و او بالاخره از استقلال اخراج شد.

بعد از اخراج این مربی مسئولان استقلال تصمیم گرفتند فرهاد مجیدی در سه بازی باقی مانده به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت حاضر باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شیرین اما عجیب با مرد ایتالیایی در سال پررفت و آمد استقلال

روزهای شیرین اما عجیب با مرد ایتالیایی در سال پررفت و آمد استقلال