مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 18:052020-03-24سياسي

اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی قابل تقدیر است


سخنگوی شورای شهر بندرعباس اقدامات صورت گرفته برای ممانعت از ورود گردشگران به هرمزگان در نوروز امسال را قابل تقدیر خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فیصل دانش با تبریک  نوروز باستانی 1399 به تمام شهروندان بندرعباس، عنوان کرد: ما در دوران سخت و بحرانی شیوع کرونا قرار داریم لذا بر خود واجب دانستیم جهت پاسخگویی به برخی پرسش های شهروندان محترم گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر بندرعباس در مورد اقدامات انجام شده در مقابله با بحران بیماری کرونا به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی افزود: جلسات متعدد با شهرداری و مسئولان رده بالای استان جهت جلوگیری از ورود مسافرین نوروزی و عملیات پیشگیرانه در مقابله با این بیماری انجام شد که طبق پیگیری فرمانداری بندرعباس از تاریخ 29 اسفند ماه کنترل بسیار خوبی برای ورود مهمانان نوروزی در مبادی ورودی به استان انجام شده است که این اقدامات منجر به برگشت تعدادی از خودروهای مسافران شده و نتایج مثبت آن قابل لمس است.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس ادامه داد: آمارها نشان می دهد خدمات ریلی نیز بسیار محدود و تقریباً متوقف شده است.

دانش خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی سفرهای دریایی بندرعباس به جزایر و بالعکس برای مسافرین تعطیل شده و این اقدام نقش موثری بر جلوگیری از ورود مسافران داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی قابل تقدیر است

اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی قابل تقدیر است