مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 17:102020-03-24سياسي

کشورهای مدعی حقوق بشر برای لغو تحریم ها تلاش کنند


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی به پزشکان بدون مرز نداریم؛ بلکه بهتر است کشورهای مدعی حقوق بشر برای برداشتن تحریم ها علیه ایران تلاش کنند.

- اکبر ترکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فریدن با بیان این که حضور پزشکان بدون مرز با وجود پزشکان حاذق وطنی در کشور قابل توجیه نیست، اظهار داشت: اگر کشورهای اروپایی و غربی می خواهند کمکی کنند، بهتر است که تحریم دارویی و بانکی که نسبت به ایران روا داشته اند را حذف کنند.

نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین و میاندشت گفت: امروز مبارزه با بیماری کرونا که یک ویروس جهانی است و واکسنی برای آن تاکنون تولید نشده است، فقط از طریق پیشگیری انجام می شود و در این حوزه نیاز به تجهیزاتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی وجود دارد که به دلیل تحریم ها در تهیه برخی اقلام کمی با مشکل روبه رو هستیم، بنابراین ما نیازی به پزشکان بدون مرز نداریم؛ بلکه بهتر است کشورهای مدعی حقوق بشر برای برداشتن تحریم ها علیه ایران تلاش کنند.

وی افزود: امروز شاهدیم کشور جمهوری اسلامی ایران با تمام دشمنی ها که بر علیه آن بوده، به واسطه وجود پزشکان نامی و نخبه یکی از کشورهای مطرح جهان در علم پزشکی است، بنابراین این که بخواهیم یک یا چند اکیپ پزشکی از کشورهای که دشمنی آن ها در این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مدعی حقوق بشر برای لغو تحریم ها تلاش کنند

کشورهای مدعی حقوق بشر برای لغو تحریم ها تلاش کنند