مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-24حوادث

برخورد جدی یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام با مخربان طبیعت


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان ایلام از برخورد جدی یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام با مخربان طبیعت خبر داد.

- سرهنگ غلامرضا فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تلاش شبانه روزی برای حفاظت و صیانت از رویشگاه های گیاهان دارویی استان برقرار است و یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام با مخربان منابع طبیعی برخورد جدی می کند.

وی به رویش زودهنگام گیاهان دارویی و مرتعی در استان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه تخریب منابع و بوته کنی گیاهان دراوایل فصل بهار باعث از بین رفتن و نابودی این گونه های گیاهی و تخریب منابع طبیعی خواهد شد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان ایلام از مردم استان خواست نسبت به حفظ و حراست از منابع ملی و عدم ریشه کنی گیاهان مرتعی و منابع ملی کوشا باشند.

سرهنگ فتحی اظهار کرد: برداشت وحمل هرگونه گیاه دارویی و چوب درختان جنگلی بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی ممنوع بوده که بر اساس مواد یک تا سه قانون قاچاق اموال موضوع عایدات دولت، قاچاق کالا محسوب شده و علاوه بر ضبط مال، مجرم به پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم می شود.

وی افزود: مردم اخبار مربوط به آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چوب و زغال را با شماره تماس 1504 کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت اطلاع دهند تا در کمترین زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام با مخربان طبیعت

برخورد جدی یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام با مخربان طبیعت