مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 14:452020-03-24سياسي

سردار محمد کرمی: حفظ وحدت رمز بقای انقلاب اسلامی است


فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حفظ وحدت و همبستگی و یکپارچگی در جامعه رمز بقای انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حفظ وحدت و همبستگی و یکپارچگی در جامعه رمز بقای انقلاب اسلامی است.

سردار محمد کرمی در دیدار با امام جمعه اهل سنت، فرمانده سپاه خاش و سرطایفه مرادزهی بیان کرد: با تلاش و زحمات امامان جمعه، سران و بزرگان طوایف و مردم انقلابی شیعه و سنی بحمدالله وحدت واقعی درون کشور و استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و درسایه امنیت پایدار و وحدت کنونی سایر فعالیت ها به خوبی انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: بواسطه وحدت کلمه که در بین اقشار مختلف و به برکت انقلاب اسلامی، وجود ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به این حیثیت، آبرو و اقتدار در سطح منطقه و بین الملل رسیده ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس بیان کرد: به برکت تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی؛ کشورمان از گزند دشمنان محفوظ مانده و نقشه های شوم دشمنان استکباری و صهیونیستی خنثی شده است.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز با تاکید بر حفظ وحدت بین مذاهب مختلف دراستان گفت: تا زمانی که مردم و مسئولین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار محمد کرمی: حفظ وحدت رمز بقای انقلاب اسلامی است

سردار محمد کرمی: حفظ وحدت رمز بقای انقلاب اسلامی است