مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 14:152020-03-24سياسي

مردم شهرستان نهاوند در طرح غربالگری کرونا شرکت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مراد ناصری ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه زیستی مقابله با کرونا ویروس در شهر فیروزان که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در واحدهای صنفی، نظارت مستمر بر بازار اقلام بهداشتی، تأمین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی معابر توسط نهادهایی که به کار ضدعفونی عمومی می پردازند، به ویژه با استفاده از ظرفیت پویش مردمی تأکید کرد.

وی گفت: هیچ کدام از ادارات در شهر فیروزان نباید در امر پیشگیری از شیوع بیماری کم کاری کنند و همه امکانات و باید ظرفیت های خود را بنا بر درخواست ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس در شهرستان برای مقابله با کرونا در اختیار این ستاد قرار دهند.

ناصری به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی پزشکی توسط مردم اشاره کرد و گفت: مردم به رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا توجه ویژه ای داشته باشند و در ایام تعطیلات در خانه بمانند و دیدوبازدید و اجتماعات را در سطح شهر و روستاها به زمان شکست کرونا موکول کنند.

وی گفت: مردم نهاوند باید در طرح غربالگری و ثبت اطلاعات در سامانه سلامت مشارکت داشته باشند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: ورودی تمامی آرامستان های روستاهای بخش باید توسط بخشدار و دهیاران کنترل و ایستگاه های مبادی ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهرستان نهاوند در طرح غربالگری کرونا شرکت کنند

مردم شهرستان نهاوند در طرح غربالگری کرونا شرکت کنند