مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 11:402020-03-24پزشكي

ساخت ماسک غواصی که به ماسک تنفس مصنوعی تبدیل می شود


یک شرکت که دریچه و سوپاپ های جایگزین چاپ سه بعدی برای ماسک های تنفس مصنوعی یا ونتیلاتورها می سازد، شگفتی دیگری با فناوری چاپ سه بعدی اختراع کرده است که یک تبدیل شونده است که ماسک تنفس زیر آب یا غواصی را به ماسک تنفسی تبدیل می کند.

- یک شرکت که دریچه و سوپاپ های جایگزین چاپ سه بعدی برای ماسک های تنفس مصنوعی یا ونتیلاتورها می سازد، شگفتی دیگری با فناوری چاپ سه بعدی اختراع کرده است که یک تبدیل شونده است که ماسک تنفس زیر آب یا غواصی را به ماسک تنفسی تبدیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، فناوری چاپ سه بعدی ترفندهای جدیدی را برای کمک به کنترل شیوع کروناویروس جدید به ارمغان می آورد.

اکنون یک شرکت ایتالیایی که دریچه و سوپاپ جایگزین چاپ سه بعدی برای ماسک های غواصی می سازد، از تجربه خود در راه مبارزه با کووید-19 استفاده کرده است و ونتیلاتورهایی می سازد که بسیار مورد نیاز بیمارستان ها در سطح جهانی است.

این شرکت موسوم به Isinnova آداپتورهای چاپ سه بعدی را اختراع کرده است که ماسک تنفس زیر آب و غواصی را به ماسک های اکسیژن C-PAP تبدیل می کند.

شرکت Isinnova یک اختراع حیاتی برای برآورده کردن نیازهای مربوط به بیماری کروناویروس جدید اراده داده است که یک آداپتور چاپ سه بعدی است که قادر به تبدیل یک ماسک غواصی به یک ماسک تنفسی کارآمد برای اکسیژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ماسک غواصی که به ماسک تنفس مصنوعی تبدیل می شود

ساخت ماسک غواصی که به ماسک تنفس مصنوعی تبدیل می شود