مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-24اجتماعي

آبگرفتگی و طغیان رودخانه های فصلی تایباد در پی بارش های اخیر


مدیرجمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: بارندگی 60 میلیمتری باران در تایباد سبب آبگرفتگی در معابر و طغیان رودخانه های فصلی شهرستان تایباد شد.

- غلامرضا صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در 24 ساعت گذشته تا ساعت 10:30 صبح امروز (سه شنبه 5 فروردین) حدود 60 میلیمتر بارندگی در شهر تایباد ثبت شده است که این میزان بارندگی باعث تشکیل روان آب و آبگرفتگی در برخی معابر و تعدادی واحد مسکونی در سطح شهرها و روستا و طغیان رودخانه های محلی شده است.

دبیر ستاد پیشگیری و پاسخگویی به بحران شهرستان تایباد افزود: بر اساس پیش بینی هایی که داشتیم شش تیم عملیاتی با همراهی 30 نجاتگر، امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر از ساعات آغازین شروع بارندگی در آماده باش قرار داشتند و شب گذشته نیز به صورت میدانی مشغول عملیات بودند و حدود 22 واحد مسکونی در سطح شهرستان که دچار آبگرفتگی شده بودند، با تلاش این تیم ها و پرسنل شهرداری تایباد تخلیه و پاکسازی شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر تایباد ابراز کرد: تمام دستگاه های ستاد بحران شهرستان از جمله نیروی انتظامی، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای در طول 24 ساعت گذشته در آماده باش بودند و عملیات کنترل و مدیریت ترافیک در محورهای داخل و خارج شهری را بر عهده داشتند، همچنین قبل از شروع بارندگی عملیات پایش سدها و بندهای خاکی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی و طغیان رودخانه های فصلی تایباد در پی بارش های اخیر

آبگرفتگی و طغیان رودخانه های فصلی تایباد در پی بارش های اخیر