مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-24اجتماعي

بیش از 500 کیلومتر راه ارتباطی در خراسان شمالی برف روبی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در بارش های 24 ساعت گذشته 510 کیلومتر راه ارتباطی استان در محورهای اصلی و روستایی برف روبی شده است.

- محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 500 کیلومتر راه ارتباطی در محورهای اصلی و 10 کیلومتر در محورهای روستایی استان برف روبی شده است و در این مدت 180 تن شن و نمک در سطح جاده های اصلی و روستایی استفاده شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در عملیات برف روبی در محورهای استان 87 نفر راهدار مشغول خدمت بوده اند و در بارش های اخیر تعداد 69 دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته شده است که از این تعداد 67 دستگاه در محورهای اصلی و 2 دستگاه در محورهای روستایی گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی در روز گذشته (4 فروردین ماه 99) و جاری شدن سیل و آب گرفتگی سطح جاده ها محور گرمه -میامی ساعاتی مسدود شد و پس از فروکش کردن سیلاب و تلاش راهداران در خصوص مرمت پل و کنترل مسیر سیلاب مسیر مذکور رفع انسداد شد.

مشتری در ادامه بیان کرد: در طرح نوروزی سال جاری 268 نفر از راهداران خراسان شمالی در قالب 22 اکیپ راهداری به مسافران خدمات می دهند و حافظ راه های استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 کیلومتر راه ارتباطی در خراسان شمالی برف روبی شد

بیش از 500 کیلومتر راه ارتباطی در خراسان شمالی برف روبی شد